Neues-logo-gross.gifgif

Estem contents que el que hagis trobat hagi estat del teu interès. No dubtis a contactar amb nosaltres per allò que et calgui. Aquest és un projecte en construcció i es desitjos de conèixer noves realitats i de poder aportar aquell coneixement adquirit al servei de projectes il·lusions i objectius nobles.

No tenim cap pressa

Konzepte és un projecte personal que pretén facilitar la implementació de polítiques culturals eficaces. Com en l'educació la implementació de polítiques culturals requereix temps. Un temps que massa sovint no ens donem. Val la pena invertir en coneixement per a obtenir uns resultats més d'acord al que les nostres ideologies ens demanen.

Els nostres projectes en dades

Dinamització90%
Educació permanent75%
Anàlisi i diagnosi100%
Difusió cultural80%

Entrades al bloc

agost 2019
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« juny    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Cultura i màrqueting 3.0: com hi fem front.

By Xavier Mingo 7 anys agoNo Comments
Home  /  Serveis culturals  /  Recursos gestió cultural  /  Cultura i màrqueting 3.0: com hi fem front.

El màrqueting i la cultura ja no són cosa solament de productores i grans esdeveniments.

Fins no fa massa, parlar de cultura i màrqueting era propi de grans productores o altres agents culturals llunyans dels entorns locals.

És sabut que no trobarem un espai que satisfaci de forma definitiva la translació d’informació als nostres públics. Ja es va acabar el temps on penjaves un cartell a tres cantonades i tenies tothom mitjanament informat en els entorns locals.

Cada vegada més sovint comencem a trobar-nos amb la necessitats d’aplicar eines de reflexió, convenciment i diàleg per traslladar els continguts de les nostres programacions a un públic divers.

Les xarxes socials i la viralitat han facilitat que les eines de màrqueting ens pemetin adoptar, en la mesura de les nostres possibilitats, eines per millorar la comunicació de les nostres accions a públics heterogenis.

És cert que el pas del web 2.0 al 3.0 ha permés la integració dels públics en els processos de comunicació, però realment quants municipis estan ja al 3.0. Molts d’elles encara disposes de llocs web estàtics, presencials i gens participatius. Si bé, és clar la cosa es belluga en altres àmbits. Les xarxes esdevenen un autèntic aparador, efímer, però aparador de l’acció cultural local.

Aquesta immediatesa de la informació, i la seva poca significació, és realment allò que ens ha de preocupar. Així doncs, com arribem de forma significativa a aquests públics que (no) coneixem?

La meva experiència passa molt per la segmentació:  és un treball poc immediat, que requereix perseverança i paciència. Però que permet l’accés molt més eficient a un públic que si no identifiquem se’ns escapa. Qualsevol manual de màrqueting explica les bondats d’aquest procés i fins i tot n’explica les formes que pot prendre.

En l’entorn cultural local, tenim l’avantatge de la proximitat, i això no és sempre una garantia d’impacte.

 

 

 

http://talk2us.puromarketing.com/8/marketing-queee-chuleta-para-principiantes.html

http://www.trecebits.com/2012/05/17/la-comparativa-final-entre-facebook-twitter-google-linkedin-y-pinterest-infografia/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Trecebits+%28TreceBits%29&utm_content=FaceBook

 

Category:
  Recursos gestió cultural
this post was shared 0 times
 000
About

 Xavier Mingo

  (50 articles)

Leave a Reply

Your email address will not be published.